Pastaraisiais metais pasaulinę grožio pramonę sužavėjo korėjietiškos kosmetikos banga, arba Hallyu, dėl kurios korėjietiška kosmetika užėmė pirmaujančią vietą rinkoje. Tačiau ne tik odos priežiūros ir makiažo srityje, bet ir Korėjoje egzistuoja gyvybingas ir dinamiškas pramogų kraštas, kuris sukasi apie kosmetiką. Su korėjietiška kosmetika susijusios pramogos – nuo realybės šou iki internetinio turinio kūrėjų – tapo savotišku reiškiniu, žavinčiu tiek šalies, tiek tarptautinę auditoriją.
Šio reiškinio pagrindas – itin populiarus realybės šou žanras, kurio centre – grožio transformacijos. Tokios laidos kaip „Get It Beauty” ir „Beauty Bible” sulaukė visuotinio pripažinimo dėl savo informatyvaus ir kartu linksmo požiūrio į visus grožio dalykus. Šiose laidose dažnai dalyvauja garsenybės, žinomi vizažistai ir odos priežiūros ekspertai, kurie su žiūrovais dalijasi patarimais, gudrybėmis ir produktų rekomendacijomis. Šios laidos išsiskiria tuo, kad sugeba demistifikuoti kosmetikos pasaulį, kad jis būtų prieinamas įvairaus amžiaus ir išsilavinimo žiūrovams.
Vienas iš žymiausių šių laidų segmentų yra „persikūnijimo” segmentas, kuriame dalyviai, padedami profesionalių vizažistų ir šukuosenų meistrų, kardinaliai pasikeičia. Šios transformacijos ne tik parodo makiažo galią, bet ir pabrėžia rūpinimosi savimi ir pasitikėjimo savimi svarbą. Žiūrovai dažnai lieka įkvėpti ir gali eksperimentuoti su savo išvaizda, nes šiose laidose dalijami praktiniai patarimai.
Be realybės šou, su korėjietiška kosmetika susijusios pramogos rado naujus namus socialinės žiniasklaidos platformose, ypač „YouTube” ir „Instagram”. Grožio influenceriai ir turinio kūrėjai, dalydamiesi makiažo pamokomis, produktų apžvalgomis ir odos priežiūros procedūromis, surinko milijonus sekėjų. Šie influenceriai tapo grožio pramonės skonio formuotojais, o jų rekomendacijos dažnai lemia vartotojų pageidavimus ir tendencijas.
Korėjiečių grožio influenceriai išsiskiria tuo, kad jie akcentuoja odos priežiūrą, kuri yra bet kokio makiažo pagrindas. „Stiklinės odos” tendencija, pabrėžianti švarią ir skaisčią odą, kuri pasiekiama kruopščiai prižiūrint odą, iš dalies Korėjos grožio influencerių pastangomis užkariavo pasaulį. Jų atsidavimas nepriekaištingos odos kūrimui sulaukė atgarsio visame pasaulyje, todėl padidėjo susidomėjimas korėjietiškais odos priežiūros produktais ir metodais.
Be atskirų įtakingųjų, grožio prekių ženklai ir turinio kūrėjai taip pat bendradarbiauja kurdami įdomų ir informatyvų turinį. Šis bendradarbiavimas – nuo remiamų makiažo iššūkių iki žvilgsnių į produktų kūrimo užkulisius – suteikia žiūrovams unikalią galimybę susipažinti su grožio rinkodaros pasauliu ir kartu suteikia vertingos pramoginės vertės.
Be to, tiesioginės transliacijos platformų, tokių kaip „V Live” ir „AfreecaTV”, atsiradimas atvėrė naujas galimybes grožio turiniui. Grožio laidų vedėjai, vadinami „BJ” (Broadcasting Jockeys), rengia tiesiogines transliacijas, kuriose realiuoju laiku bendrauja su žiūrovais, demonstruoja makiažo technikas, atsakinėja į klausimus ir net rengia produktų dovanas. Tokios tiesioginės transliacijos žiūrovams suteikia intymesnės ir interaktyvesnės patirties, skatina grožio entuziastų bendruomenės bendrumo jausmą.
Pastaraisiais metais Korėjos pramogų pramonė taip pat ėmėsi kosmetikos ir istorijų pasakojimo sąsajų per dramas ir filmus. Vis dažniau pasitaiko produktų rodymo vietų ir prekių ženklų partnerystės, į pasakojimą sklandžiai įtraukiant grožio produktus. Ši tendencija yra ne tik grožio prekių ženklų rinkodaros strategija, bet ir atspindi grožio kultūros įtaką visai Korėjos visuomenei.
Apibendrinant galima teigti, kad su kosmetika susijusios pramogos Korėjoje tapo daugialypiu reiškiniu, peržengiančiu tradicines ribas. Korėjos grožio kultūros įtaka jaučiama įvairiose platformose – nuo realybės šou ir socialinės žiniasklaidos įtakingųjų iki tiesioginių transliacijų ir pagrindinės žiniasklaidos. Kadangi pasaulinis susižavėjimas korėjietiška kosmetika vis auga, didėja ir korėjietiškų grožio pramogų poveikis, formuojantis tendencijas ir įkvepiantis grožio entuziastus visame pasaulyje.